dinsdag 12 juni 2012

Zo stil op mijn blog.....

Tsjonge, zo'n twee en een halve maand he-le-maal niets gepost. En ook bijna niet op andere blogs gekeken. Schande!
Eerst was er een periode van (voorjaars?-) moeheid, daarna was het moeilijk om de draad weer op te pakken.
Vanmiddag een Cards en more gekocht. Ik heb er weer zin in!
Ik heb niet helemaal stil gezeten. Zo maakte ik voor een jarige deze kaart met geurzakje....
























Een klein labeltje voor aan een boeketje bloemen....





















Een kado envelopje voor een VVV-bon....















2 Boekenleggers...














Een kado envelopje voor een tuin-bon.


En een houten ster gepimpt met een leuke foto...





















En een bijpassend geld envelopje...















Zo, dat was het dan. Al met al best nog veel. Nu er weer voor zorgen dat ik mijn blog up to date houdt!

8 opmerkingen:

  1. Hoi

    Je hebt een hoop gemaakt hoor
    Allemaal stuk voor stuk leuke dingen ..
    Enne het bloggen komt ook wel weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug Willy. Je hebt tijdens je afwezigheid nog heel wat leuke creaties geproduceerd.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat jer weer terug bent,je hebt leuke dingen gemaakt.Ik heb je gemist, iedere dag weer opnieuw op je blog gekeken.
    Succes.

    gr.Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willy, fijn om terug iets van je te horen en te zien. Wat een supermooie dingen heb je gemaakt, prachtig!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Willy

    Je hebt wel veel prachtige dingen gemaakt, en alles op zijn tijd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Willy, fijn weer iets van je te zien. Wat is het allemaal prachtig zeg!! Super mooie stijl heb je toch!
    Het boekje waar je het over had en hoe je het maakt kun je hier vinden:
    http://jamesdarrow.deviantart.com/?offset=0#/d4tznw2
    Groetjes,
    Martha
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Willy

    Heel veel succes a.s. dinsdag voor je dochter met haar her.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij kun je zelf wel een cards and more uitbrengen,zoveel mooie dingen in één keer!
    Een aantal dingen heb ik ook al in het "echt"gezien,maar ik vind ze prachtig!Ook je vintage-geur-kaart is heel mooi,prachtige kleuren!
    Ik zal voor Annet duimen,ontzettend veel succes!!!!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen