maandag 26 maart 2012

Paaskaart, Poekie en....gewonnen!

Mijn "50" kaart is bij de TeddyBo challenge blog als eerste geëindigd. Ik mocht 10 digi stempels uitzoeken! Een daarvan is Bea met een paashaas pak aan. Een deel hiervan heb ik gebruikt voor deze paas kaart.













De afbeelding is ingekleurd met Derwent potloden in 2 tinten en uitgestanst met een Nestabilitie.

Voor het Poekie project op de site van de Nederlandse swappers heb ik een knuffeltje gehaakt. Hij staat hier al een poosje op de kast, hij moest alleen nog even op de foto. En dan is het tijd om verstuurd te worden, helemaal naar België.













Daaaaggg Poekie, goede reis!

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk Gefeliciteerd

    je kaart is ook weer erg leuk .
    en leuk dat gehaakte beestje .ben ook aan de haak maar beestjes vind ik nog lastig .

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Willy, een terechte winnaar, het was een schitterende kaart!
    Dit is een heel leuk paaskaartje, heel mooi dat stempeltje!
    Ook je haakwerkje is super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge, heel erg leuk! Het paaskaartje vind ik ook weer prachtig.
    En dan "Poekie" geweldig! ik ben ook net met haken begonnen, gaat nog niet zo best, maar mijn moeder helpt me het te leren! Nou wie weet kan ik straks ook zo'n mooie Poekie haken ☺☺☺!

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willy

    Gefeliciteerd met je eerste prijs, verbaasd me niets hoor. Mooie paaskaart met TeddyBo heb je gemaakt, heel fleurig met dat blauw. En wat een vrolijke kleurtjes heb je gebruikt voor "poekie".

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt, super mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van je succes weet ik alles van,wat mij betreft mag je het nog een keer doen,ha,ha wordt er helemaal gelukkig van!!!!
    Geweldig mooi kaartje heb je gemaakt,lief hé zo'n koppie!
    Je poekie is mooi,zo vrolijk...lastig afstand doen lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Willy, wat een schitterende paaskaart, ik vind vooral de kleuren en afbeelding erg mooi.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Willy! Je supermooie knuffel is hier vandaag toegekomen!! Hartelijk bedankt!!! :)
    Ik plaats binnenkort een berichtje op het Poekie-blog... maar je staat in de lange wachtrij... nog even geduld dus!!!

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooooooohhhhhhhhhhh, wat een lieffie! En ik zie hem nu pas. Wat zal je daar een ziek kindje blij mee maken zeg! Zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen