zaterdag 17 maart 2012

Art Journey dag en een kaart met een luchtje....

Vorige week zondag waren we in Sleen voor onze tweede Art Journey dag. Een hele dag goed verzorgde workshops, een heerlijke lunch tussendoor, shoppen in de winkel en er nog een super leuke verjaardagskalender aan over houden. Wederom een groot succes dus. De kalender was grotendeels af, alleen moesten er nog wat puntjes op de i gezet worden.
















In mijn omgeving zijn er een aantal die dit jaar hun 50e verjaardag vieren. En het duurt niet eens zolang meer dan moet ik er zelf ook aan geloven. Voor Jeanette heb ik een kaartje gemaakt met een heerlijk geurzakje erin. Het vintage plaatje heb ik al vaker gebruikt. Het is een van mijn favorieten. Op de tag kan ik een persoonlijke boodschap schrijven.



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Willy, prachtig hoe je dat geurzakje erin verwerkt hebt, super!!
    Ook je kalender is heel mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,het was een erg fijne dag,ik kijk er altijd met plezier op terug!Je heb een prachtige kaart gemaakt,ook van binnen erg mooi bewerkt.Wat ook een leuk idee om er een geurzakje in te doen.
    Nou, je moet nog wel even wachten voordat je vijftig word,dan is de zomer alweer voorbij :-(

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen