donderdag 26 januari 2012

Theezakjes swap

Er was weer een nieuwe swap bij de Nederlandse swappers: dit keer met theezakjes. Ik ben gekoppeld aan ANNA en zij heeft voor mij een theezakjes houder gemaakt van vilt. Voorop zit een geborduurde theepot en binnenin de theezakjes. Ze heeft er 2 verschillende smaken ingedaan, "Dutch" (welke ik heel lekker vind) en Chocolate mint. Deze ken ik nog niet en ik ben benieuwd. Ook heeft ze er een klein schoteltje bij gedaan voor het gebruikte theezakje. Helemaal compleet dus.
Morgen stuur ik mijn bijdrage op naar Anna.

















Heel mooi gedaan Anna, bedankt!

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee om iets voor elkaar te maken. De theezakjes houder ziet er dan ook erg mooi uit!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is erg mooi geworden,ook een leuk idee om als kadootje weg te geven en zelfs nog een klein schoteltje erbij!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willy,

    da's wel een heel mooi cadeautje en zo schattig met dat schoteltjes erbij. Laat het je smaken, ben ook benieuwd naar chocolate mint, een rare combinatie he. Zo'n beetje after eight-achtig misschien?

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen