vrijdag 30 december 2011

Kerst Swap......

Voor de kerstswap van de Nederlandse Swappers was ik gekoppeld aan Carla. En vanmorgen kwam haar bijdrage binnen en wat is het LEUK! In het doosje had ze nog van alles gedaan: lintjes, een mooi klosje, spelden en embellishments. Helemaal af! Ik ben er superblij mee. Carla bedankt!



En dit ornamentje zat erbij:

En dit is wat ik voor Carla heb gemaakt:















En als ornamentje had ik een soort slinger gemaakt van houten lettertjes en een kerstboom.













































Tot slot wil ik iedereen een fijne jaarwisseling toewensen!




5 opmerkingen:

  1. Hele leuke doosjes, je bent super verwend. Deze keer heb ik niet mee gedaan maar kijk al uit naar de volgende swap.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kadootjes hebben jullie elkaar gegeven! Ik wens je een fijn en creatief 2012 toe! Mogen we maar blijven genieten van je kaarten!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, wat een verwennerij zeg!! Leuke swap!
    Mooi gedaan!
    Fijne jaarwisseling Willy en een gelukkig, gezond en creatief 2012!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie swap,erg leuk gemaakt,zowel die van jou als die van Carla...een prachtig kadootje!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben wel met elkaar geboft, beiden swaps zijn super mooi!
    Dat doosje van Carla is zo liefdevol gemaakt, helemaal af, zoals jij zegt maar die van jou is zeker zo mooi en je kerstslinter is prachtig!
    Volgens mij voor beiden een geslaagde swapl

    BeantwoordenVerwijderen