woensdag 30 november 2011

Vol verwachting.....

....klopt mijn hart als er iemand aan de deur staat met een pakje voor mij! Jaaaaa, een pakje van de swapsint! Wat is dit leuk zeg.


Eerst even het fraaie gedicht lezen. Vluchtig, dat wel want ik ben zo nieuwsgierig wat er in de pakjes zit.
En kijk nou, een creatable van Marianne, prachtige plakparels, kleine vogelstempeltjes, papier van Prima en een super canvas creatie van de swapsint zelf!




Is dit niet geweldig? Martha, heel hartelijk bedankt!

10 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuke dingen heb je gekregen,kan me voorstellen dat je het geweldig vind.Het canvasboekje is ook bijzonder mooi!De swapsint heeft er veel werk opgedaan!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig sinterklaas cadeau!!!!

    Wauw!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niet meegedaan, maar vind dit wel erg supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo! Wat ben jij verwend door Martha! Ik ben gek op haar werk, jij bent een echte mazzelaar!!!!
    Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik sluit me aan wat lisette al zei, martha maakt echt pracht dingen en ik ben benieuwd wat jij van dit moois gaat maken..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supermooi zeg, wat een prachtig cadeau heb je gekregen. Top!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi sint-swapkado.
    En wat een schitterende canvas!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat jij ook flink bent verwend door de swap sint... Martha heeft erg haar best gedaan, net als jij:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben via Martha op je blog gekomen omdat zij naar jou verwees. Je maakt mooie dingen en ik vind dat je een mooi blog hebt.
    Ik ben meteen je volger geworden..
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hhaha, ja idd. Maar jij bent anders ook goed verwend zie ik!!

    BeantwoordenVerwijderen