vrijdag 18 november 2011

Een speldenkussentje.....

Ik heb ze al vaker voorbij zien komen: spelden kussentjes. Toen ik laatst weer eens geen speld kon vinden om een flesje door te prikken vond ik het tijd worden om daar verandering in te brengen. En nu staat er een leuk spelden kussentje op mijn tafel zodat ik de volgende keer niet weer hoef te zoeken. De basis is een heel klein spanen doosje dan de Xenos. Het doosje is beplakt met een restje papier waar ik wat stempeltjes op gezet heb. Op het dekseltje zit een stukje spons en daarover een stukje stretch badstof. Bandje en kantje eromheen: klaar!



3 opmerkingen:

  1. Prachtig, wat maak jij geweldige creaties!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit doosje ziet er ook geweldig uit,het is iets meer blauw!
    Ik zit nog steeds te genieten van jou kadootje...:-))))!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag dit fantastische speldenkussentje bij Elly, en ik moest even op je blog komen kijken! Wat heb je dat leuk gedaan zeg! Die voor jezelf is ook al zo'n schatje! Wat een leuk cadeautje om te geven (en te krijgen)! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen