vrijdag 28 oktober 2011

Swappen!

Voor het eerst heb ik meegedaan met een swap van de Nederlandse swappers.

Daarvoor ben ik gekoppeld met een swapmaatje : Claudia. De opdracht was een zakje van een of andere mix te voorzien van een mooi "jasje".
Vandaag kreeg ik deze creatie binnen.




Het zakje bevat een mix voor een boerenomelet, heerlijk! Bedankt Claudia.
En voor haar heb ik het volgende gemaakt::






En ondertussen ruikt het hier heeerlijk want ik heb net een appeltaart uit de oven gehaald.



Dus vanavond : The Voice of Holland en..........

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat prachtig gedaan zeg!! Super!
    En die je hebt ontvangen is ook heel mooi :-)
    Leuk hè, dat swappen.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel leuk uit .en die appeltaart mmmmm krijg er trek van
    fijn weekend
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie swap heeft 2 schitterende creaties opgeleverd. Petje af voor het resultaat!!
    En wat betreft de appeltaart, zo jammer dat die lekkere geuren ons niet kunnen bereiken.....

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig zeg!! zowel je gekregen als je zelfgemaakte swapje! en die TAAAAAART!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet nog eten en dan zie ik van die heerlijk appeltaart e.d voorbij komen,mmmmmm!
    Prachtige swap heb je gemaakt,de kleuren zijn geweldig,ook je gekregen swap is erg leuk!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je receptenkaart is heel mooi geworden. Mmmmm, het water komt me in de mond als ik je appeltaart zie, daar zou ik ook wel een stukje van willen :-)

    Fijn weekend,

    Lins :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn echt twee hele mooie. Leuk! Die appeltaart ziet er lekker uit!!! Ik zit hier te watertanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Willy, ik verwarm de oven altijd heet voor op 240°, omdat dit een hele grote oven is en veel (te veel) verbruikt, anders duurt het te lang voor ik hem op 180° graden heb, snap je. De quiche bak ik dus op 180° (ik bak er ook altijd meerdere taarten in, handig als je veel mensen hebt, maar niet als je af een toe eens één taartje wilt bakken...)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. he Willy

    Jij hebt ook een hele mooie gemaakt en op jou vraag het is lint wat ik om de 0.7cm heb genaaid
    alvast een fijne week en wie weet tot swaps

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Willy, ik zag dat je mee wilde doen aan de Sinterklaasswap.
    Kan je ons even mailen en daarin je email dat je wilt gebruiken vermelden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen