zondag 21 augustus 2011

Een kadoosje....

Heel leuk om te maken is dit doosje. Het is bedoeld voor ons buurmeis(je) die morgen jarig is. Ik heb het gevuld met chocolade en ingepakt in transparante folie. Bovenaan zit nog een envelopje met inhoud.... De beschrijving van het doosje kun je vinden op de blog van Martine






Gisteravond ben ik bezig geweest om mij weer eens te verdiepen in de Silhouette. Sinds mijn Cuttlebug het heeft begeven ben ik volledig op de Silhouette aangewezen.
Vandaag met het doosje bezig geweest en zie mijn tafel nou...! Kun je hier nog aan werken?? Wat een bende.



Hebben jullie dat ook? Ben je lekker bezig en heb je geen zin om alles meteen weer op te ruimen.
Maar eigenlijk werkt het voor geen meter.


Zo, eerst weer even opgeruimd. Dat is stukken beter!

4 opmerkingen:

  1. Het is een buitengewoon geweldig kado geworden, daar zal je buurmeisje vast erg nlij mee zijn.
    Enne je werk kamer ziet er weer super uit hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vader zei altijd "waar gewerkt wordt vallen spaanders",dat gaat bij jou echt wel op,
    maar troost je,ik denk dat het bij veel zo is!
    Je hebt een prachtig doosje gemaakt,met mooie kleuren en tule :-)
    Het kan wel mee doen met de challenge van Dutch card lovers!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Willy,

    wat een tof kadoosje en de inhoud is ook jammie ;-) Meestal als ik knutsel, ligt mijn bureau ook vol maar ik heb het liefst alles op zijn plaats zodat ik niet te lang moet zoeken want daar krijg ik het echt wel van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey hallo
    Wat maak jij prachtige dingen
    Ik ben daarom volger van je geworden, en ik zou het leuk vinden als je volger van mij wil worden

    groetjes Hielkje

    BeantwoordenVerwijderen