dinsdag 28 juni 2011

Eindelijk.......

Ouders verhuizen, schoonvader verhuizen, verjaardag, examenperikelen...... Dat alles maakt dat ik de afgelopen tijd mijn blog vreselijk heb verwaarloosd. Maar gistermiddag heb ik dan eindelijk weer een kaartje kunnen maken, ondanks de hitte. Het is een verjaardagskaart voor een vroegere collega die al jaren in Amerika woont. Hopelijk komt hij nog op tijd aan.
Het is een vrij donker kaartje geworden, een keer wat anders.




Eerder had ik nog een labeltje gemaakt van een snijmal die ik had besteld van Magnolia.



Fijne dag verder, groetjes Willy.

1 opmerking:

  1. Blij dat je er weer bent, gelukkig dat alles een beetje achter de rug is!
    Het is een prachtig kaartje geworden,ik vind dat je alles prachtige combinatie hebt!
    Een je label is geweldig.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen