zondag 20 februari 2011

Art Journey Dag en Vintage kaart....

Precies een week geleden was ik met Elly in Sleen. Daar hebben we deelgenomen aan de Art Journey dag. En het werd een hele geslaagde dag. Alles perfect georganiseerd en voorzien van koffie, thee, koek en cake en een heerlijke lunch. We hadden 4 workshops, en bij elke workshop leerden we een andere techniek. Tezamen vormde dit een doosje met daarin een harmonica album met daarop de gemaakte kaarten. Achterop staat de beschrijving van de technieken.





En gisteren was Elly jarig! Voor haar heb ik een vintage kaart gemaakt. Het geheel werd een beetje te dik voor een envelop, vandaar dat ik er een doosje voor heb gemaakt.




4 opmerkingen:

  1. Het is Wauuuuw kaartje,een prachtig kadootje,iedereen zat er boven te zwijmelen!
    Super mooi!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willy,

    wat heb je weer mooie dingen gemaakt, ik ben helemaal fan van je efteling-fotoalbum...zoooooooooooo mooooooooooooi!!!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, wat ben jij creatief geweest! Het ziet er echt allemaal prachtig uit en je vintage kaart vind ik gewoon helemaal super!!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen